Xunta de Facultade

Por orde da decana, convócoo á próxima reunión ordinaria da Xunta da Facultade de Economía e Empresa que terá lugar o venres 2 de xuño do 2023 no Salón de Graos ás 12:00 horas en primeira convocatoria e ás 12:30 horas en segunda convocatoria.

ORDE DO DÍA

1. Aprobación da acta da Xunta de Facultade ordinaria anterior (Acta Xunta 11/05/2023)
2. Informe da decana
3. Aprobación, se procede, da memoria final do Mestrado Universitario en Economía Circular
(síntesis de cambios)
4. Proposta de nomeamento de coordinador do Mestrado en Economía
5. Informe á solicitude de prórroga como profesor emérito de J. Andrés Faiña Medín
6. Proposta de ponderacións a futuro de materias para o acceso as titulacións de grao da facultade
7. Asuntos de trámite
8. Rolda aberta de intervencións

Comisión TFG

Por orde da decana, convócoo á próxima reunión da Comisión de Traballos de Fin de Grao da Facultade de Economía e Empresa:

Data: mércores 31 de maio de 2023
Hora: 12:30h en primeira convocatoria. 13:00 en segunda convocatoria
Lugar: sesión presencial por videoconferencia na canle “2023_05_31 CTFG” do equipo
“Comisión TFG FEE” da plataforma Teams de Office365

ORDE DO DÍA

1. Aprobación da acta da sesión anterior (Acta CTFG 14/03/2023)
3. Solicitudes cambios de titor
4. Comisións de avaliación polo procedemento simplificado de defensa de TFG
5. Asuntos de trámite
6. Rolda aberta de intervencións

Xunta de Facultade

Por orde da decana, convócoo á próxima reunión ordinaria da Xunta da Facultade de Economía e Empresa que terá lugar o xoves 11 de maio do 2023 no Salón de Actos ás 11:00 horas en primeira convocatoria e ás 11:30 horas en segunda convocatoria.

ORDE DO DÍA

1. Aprobación da acta da Xunta de Facultade ordinaria anterior (Acta Xunta 26/04/2023)
3. Sorteo de horarios curso 2023/2024
4. Informe á solicitude de nomeamento de profesor emérito do profesor Fernando González Laxe.
5. Asuntos de trámite
6. Rolda aberta de intervencións

Comisión Permanente

Compráceme convocar á próxima reunión extraordinaria da Comisión Permanente da Facultade de Economía e Empresa:

Data: mércores 3 de maio de 2023
Hora: 11:30h en primeira convocatoria. 12:00 en segunda convocatoria
Lugar: sesión presencial por videoconferencia na canle “2023_05_03 CPermanente” do
equipo “Comisión Permanente FEE” da plataforma Teams de Office365

ORDE DO DÍA

1. Aprobación, se procede, da participación da FEE en calidade de Unidade Académica Responsable na posta en marcha do estudo propio "Curso de experto en Sostebilidade e Innovación Social (CESIS)"

Xunta de Facultade

Compráceme convocarte á próxima reunión ordinaria da Xunta da Facultade de Economía e Empresa, que terá lugar o mércores 26 de abril do 2023 no Salón de actos ás 10:00 horas en primeira convocatoria e ás 10:30 horas en segunda convocatoria.

1. Aprobación da acta da Xunta ordinaria de Facultade celebrada o 16/02/2023
2. Aprobación da acta da Xunta extraordinaria de Facultade celebrada o 13/04/2023
3. Informe da decana
4. Proposta PDA 2023/2024 (Folla Excel)
5. Elección de representantes das Comisións delegadas da Xunta da FEE*
6. Asuntos de trámite
7. Rolda aberta de intervencións

Comisión Permanente

Compráceme convocar á próxima reunión extraordinaria da Comisión Permanente da Facultade de Economía e Empresa:

Data: venres 21 de abril de 2023
Hora: 11:45h en primeira convocatoria. 12:15 en segunda convocatoria
Lugar: na plataforma Teams de Office365, en reunión programada ó efecto

ORDE DO DÍA

1. Publicación candidaturas definitivas de representantes das Comisións delegadas da Xunta da FEE.

Xunta de Facultade Extraordinaria

Compráceme convocarte á próxima reunión extraordinaria da Xunta da Facultade de Economía e Empresa, que terá lugar o xoves 13 de abril do 2023 no Salón de graos ás 11:00 horas en primeira
convocatoria e ás 11:30 horas en segunda convocatoria.

ORDE DO DÍA

1. Aprobación, se procede, da memoria do Mestrado Universitario en Economía Circular

Comisión Académica

Compráceme convocarte á próxima reunión da Comisión Académico-Docente da Facultade de Economía e Empresa:

Lugar: Sala de xuntas nº2 do decanato
Data: mércores 12 de abril de 2023
Hora: ás 11:45h en primeira convocatoria e ás 12:15 h en segunda convocatoria

1. Aprobación da acta da sesión anterior Acta CAD 17/02/2023
3. Revisión de procesos do SGC e autoinforme seguimento titulacións
4. Solicitudes/reclamacións de membros da comunidade universitaria
5. Erasmus/SICUE
6. Asuntos de trámite
7. Rolda aberta de intervencións.

Comisión de Biblioteca

1. Aprobación da acta da sesión anterior Acta biblioteca 6/10/2022